Skip to main content

Na het aanvragen van een nieuw wachtwoord lukt het inloggen niet

Je hebt een nieuw wachtwoord aangevraagd en nu lukt het inloggen via de webclient of in de app niet meer.

Probeer eerst via de webclient of de inlognaam (jouw e-mailadres) en jouw nieuwe wachtwoord herkent worden.

  1. Test of je via een andere browser of via een incognito venster wel kunt inloggen,
    indien JA:
    • Open deze webpagina: https://leren.micro-training.com/ 
    • Voer een harde refresh uit van het browservenster door tegelijk op de knoppen: CTRL + F5 te drukken.
    • Typ vervolgens het wachtwoord in het wachtwoord veld.
    • Typ daarna jouw e-mailadres in.
      Hiermee voorkom je dat de browser zelf de gegevens gaat invoeren.
    • Klik met de muis op 'Log in'
      Het inloggen zou nu weer moeten lukken

indien NEE:

    • Indien het niet lukt stuur dan een support e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en vermeld;
      • het juiste e-mailadres en
      • de browser waarmee je dit getest hebt. 

TIP: Sla bij voorkeur inlog gegevens NOOIT op in een browser cache. Andere gebruikers van dezelfde pc kunnen dan met jouw gegevens inloggen.